Blog

گونه‌ای از تلقی نسبت به قدرت و حکومت وجود دارد که باعث می‌شود برخی فعالان سیاسی به حکومت به چشم «مال» بنگرند و برای خود «حق مالکانه سیاسی» تعریف کنند؛ درست همان‌گونه که قبیله‌ای در گذشته به چاه آبی می‌رسید و در برهوت بی‌آب‌وعلف، بی‌جمع و بی‌جماعت، خود را مالک‌الرقاب این گنجاب می‌دانست و دل از چاه برنمی‌کَند.

چرا بعضی سیاستمداران با تصور اینکه "من آدم خوبی هستم" خود را لایق حکومت می دانند و گمان می کنند همه چیز مملکت مال آنهاست؟

Read more

صبح امروز مراسم دید و بازدید نوروزی سید محمد خاتمی با حضور جمعی از شخصیت های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و هنری در دفتر کار وی برگزار شد.

بهزاد نبوی، ظریف، حناچی، تابش، الویری و ...به عیددیدنی سیدمحمد خاتمی رفتند+ تصاویر

Read more

ویدیوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نیروهای امنیتی طالبان را نشان می‌دهد که با اسکیت در خیابان‌های کابل قدرت‌نمایی می‌کنند. /چندثانیه

ببینید | جولان نیروهای ویژه اسکیت‌سوار طالبان در خیابان‌ها!

Read more

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس شهادت فرزندان و نوه هایش را تسلیت گفت.

فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد +جزئیات

Read more

عده ای معتقدند، بلافاصله پس از حمله دشمن به ساختمان سفارت کشورمان در دمشق، باید تل‌آویو و حیفا و مراکز هسته‌ای و نظامی آن را آماج حملات موشکی و پهپادی قرار داد و نگران تبعات آن هم نبود.

کیهان: سربسته می گوییم،مطلع شدیم مسئولان می خواهند از اسرائیل،انتقام گسترده و پشیمان کننده بگیرند؛ فقط کمی صبرکنید/ مسئولان بیشتر از من و شما می فهمند

Read more

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، از دستگیری یک قاچاقچی خبر داد و گفت: این متهم ضمن تبلیغ در فضای مجازی، اقدام به فروش مواد روانگردان می‌کرد که با تلاش ماموران پلیس پایتخت شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری قاچاقچی مسلح در پایتخت

Read more

۳۰ سال پیش، اکثریت هوتو به گروه‌های اقلیت رواندا حمله کردند و قریب به یک میلیون نفر را قتل‌عام کردند. با گذشت ۳ دهه از بدترین نسل‌کشی اواخر قرن بیستم، محققان به اطلاعاتی دست یافته‌اند که در جلوگیری از جنایات آتی به کار خواهد آمد.

هولوکاست سیاه: رازگشایی از قتل‌عام یک‌میلیونی

Read more

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان دیروز در خطبه جمعه با اشاره به حمله تروریست‌های موسوم به جیش‌العدل به مراکز نظامی راسک و چابهار به دو طرف توصیه کرد به جای درگیری با هم گفتگو کنند.

انتقاد از مولوی عبدالحمید: او آشکارا از تروریستها حمایت می کند

Read more

رئیس دولت سیزدهم در پایان روز قدس خطاب به مردم پیام ارسال کرد.

پیام رئیسی خطاب به مردم ایران

Read more

رحمت الله بیگدلی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در واکنش به صحبت های رائفی‌پور نوشت: در دولتی که با دخیل بستن به تتلو بر سر کار آوردید؛ دلار شد ۶۴ هزار تومان!

پس لرزه های دلار۶۴ هزار تومان و سکه ۴۶ میلیون تومانی /بیگدلی: دولت را با دخیل بستن به تتلو سر کار آوردید!

Read more

10/107