نماینده ولی‌فقیه در وزارت دفاع: ملت ایران در آزمون ۹ دی، سرفراز شدند

نماینده ولی‌فقیه در وزارت دفاع: ملت ایران در آزمون ۹ دی، سرفراز شدند

نماینده ولی‌فقیه در وزارت دفاع گفت: پیوند ملت با ولایت یک پیوند عمیق قلبی و ناگسستنی است و مردم ایران در روز نهم دی‌ماه در آزمون دفاع و میثاق با نظام اسلامی سرافراز بیرون آمدند.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت دفاع: ملت ایران در آزمون ۹ دی، سرفراز شدند

به گزارش کنگره از یزد، حجت‌الاسلام‌ سید‌ضیاالدین آقاجان‌پور امروز در مراسم بزرگداشت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، که با حضور اقشار مختلف در مسجد حظیره، پایگاه انقلاب استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت بزرگداشت دو سردار عرصه جهاد تبیین و جبهه مقاومت حضرت آیت الله علامه مصباح یزدی و سردار سلیمانی،‌ اظهار کرد: مردم قهرمان ایران اعتقاد دارند که اسلام و ارکان آن بدون ولایت، ناقص است.

وی با اشاره به این‌که نهم دی روزی بزرگ و به یادماندنی در تاریخ ملت ایران به شمار می‌آید افزود: در این روز بزرگ و ماندگار آحاد مردم دلاور و با بصیرت در آزمون بزرگ دفاع از ولایت، قرآن و ارزش‌های اسلامی، وحدت و هوشیاری خود را نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع گفت: اعتقاد مردم فهیم و انفلابی همیشه این است که اسلام بدون ولایت، اسلام نیست و قرآن و جهاد و نماز هم بدون ولایت سرانجامی ندارد و بدون شک پیوند امت ما با ولایت پیوندی عمیق و ناگسستنی به شمار می‌آید.

حجت الاسلام آقاجان‌پور با بیان این‌که همه فتنه‌ها و دشمنی‌ها برای این است که می‌خواهند ارزش‌های الهی و اسلامی ما را بگیرند و ما را اسیر خواسته‌های خود کنند، تصریح کرد: ملت ما بارها ثابت کرده که محکم و استوار پای آرمان‌های والای خود ایستاده است و اسیر دست دشمنان نخواهد شد.

وی به مسائل جهان اسلام و فلسطین اشاره کرد و گفت: غاصبان صهیونیستی امروز بی‌رحمانه، زنان و کودکان غزه را قتل‌عام می‌کنند و کشورهای اسلامی و بیش از یک میلیارد جمعیت مسلمان اقدامی نکرده و دست روی دست گذاشته‌اند چون در این کشورها اسلام تحت نفوذ آمریکا و نظام سلطه قرار دارند.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت دفاع گفت: دشمنی اصلی نظام سلطه و حامیان جهانی و منطقه‌ای آنها با ایران اسلامی برای این است که ما شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است داریم، چون این شعار در تعارض با منافع نظام سلطه است.

پایان پیام/ب

دیدگاهتان را بنویسید